Przenośne pawilony handlowe – niezastąpione na targach i wystawach
Pawilony są przydatne w każdej firmie zajmującej się handlem. Mogą stanowić dopełnienie sklepu stacjonarnego albo też być nadrzędnym punktem sprzedaży. Szczególnie dobrze sprawdzają się w trakcie targów i podobnych wydarzeń, a prócz tego, ze względu na mobilność i łatwy montaż, wykorzystuje się je np. do prowadzenia sprzedaży w miejscowościach letniskowych czy na sezonowych wyprzedażach. By pawilon handlowy dobrze pełnił swoje funkcje, winien być odpowiednio dobrany do potrzeb użytkownika. Na co zatem zwrócić uwagę przy jego doborze?
Pawilony handlowe – jak wybrać?
W ofercie producentów znajdziemy różne rodzaje mobilnych pawilonów handlowych. Każdy z nich zalicza się do jednej z 2 grup – pawilonów namiotowych oraz ze sztywnymi ścianami. Te ostatnie wykonywane są na przykład z drewna bądź płyty obornickiej. Cechują się względnie szybkim montażem, jednak ich przenośność jest dużo mniejsza aniżeli pawilonów namiotowych. Są też od nich znacznie droższe, przez co polecane są raczej do punktów stacjonarnych. Poza tym mogą pełnić funkcję kiosków, portierni lub kas biletowych.
Pawilon namiot – dlaczego warto go używać?
Jeśli pawilon handlowy ma być często przenoszony lub priorytetem jest dla nas cena, najlepszym wyborem będzie pawilon namiot. Wbrew pozorom, tego typu konstrukcje odznaczają się znaczną trwałością, która jest wynikiem użycia do ich produkcji najwyższej jakości surowców. Zarówno rury, z których wyprodukowane są konstrukcje, jak i powłoki, wykazują odporność na trudne warunki atmosferyczne i uszkodzenia mechaniczne. To sprawia, że namiotowe pawilony handlowe, o ile będą odpowiednio konserwowane, posłużą wiele lat – również przy częstej eksploatacji.