Marketing, reklama, promocja 

Popularne gadżety reklamowe – o podkoszulkach z nadrukiem

Koszulki z nadrukiem to nie tylko wspaniała metoda promocji różnych podmiotów, ale również niestandardowy pomysł na podarunek. Jak można zastosować podkoszulki z nadrukiem? Jakie technologie druku stosuje się współcześnie do tworzenia tego typu gadżetów?

Podkoszulki z nadrukiem mają wiele zastosowań

Podkoszulki są szeroko wykorzystywane w marketingu – służą do reklamy przedsiębiorstw, usług oraz wydarzeń. Koszulka z niepowtarzalnym nadrukiem może być wręczana uczestnikom eventów sportowych bądź targów pracy. Logo firmy nadrukowane na koszulkę jest dobrze widoczne i łatwo przyciąga uwagę potencjalnych odbiorców. Koszulki z nadrukiem można również użyć do integracji pracowników urzędu, przykładowo jako element wspólnej identyfikacji nakładany podczas eventów lub wyjazdów firmowych. Ponadto koszulki ze spersonalizowanych nadrukiem można wykorzystać w życiu prywatnym – to ciekawy pomysł na prezent, między innymi z okazji Dnia Kobiet, dnia imienin lub uzyskania dyplomu. Spotkanie w gronie rodziny oraz przyjaciół zyska całkiem inny wymiar, jeśli wszyscy obecni ubiorą koszulki z pomysłowym nadrukiem.

Flex, sitodruk i inne metody nadruku na t-shirtach reklamowych

Koszulki reklamowe powstają przy zastosowaniu nowoczesnych technologii druku. Głównie jest nim sitodruk, czyli metoda, w której pojedynczy kolor obrazu jest odwzorowany odrębnie na siatce, na przykład z włókien bądź metalowej. Potem barwnik przeznaczony do tkanin jest przeciskany przez ten szablon. Odtworzone w ten sposób teksty bądź grafiki są nadzwyczaj wytrzymałe – t-shirty można prać dziesiątki razy bez obaw o zniszczenie nadruku. Sitodruk pozwala na wykorzystanie praktycznie dowolnego koloru oraz uzyskanie przyciągających uwagę efektów, m.in. gradientów, a dodatkowo opłaca się szczególnie przy znacznych nakładach. Do wytwarzania gadżetów reklamowych stosuje się także tampodruk, transfer cyfrowy, termodruk oraz flock. Termotransfer nadaje się do niskich druków – także jednego egzemplarza! Technika ta polega na wgrzaniu w materiał folii flex bądź flock. Ta metoda także wyróżnia się wysoką trwałością.

Podobne