Marketing, reklama, promocja 

Popularne gadżety promocyjne – torba na zakupy z nadrukiem

Przed markami, które wybierają się na targi albo zamierzają poprowadzić promocję, częstokroć stoi dylemat, jaki gadżet reklamowy zamówić. Musi on nie tylko przyciągnąć uwagę docelowych klientów, ale również być na tyle przydatny, by regularnie go używali i w ten sposób umacniali więź z marką. Gadżetem tego rodzaju jest m.in. torba z logo firmy.

Typy toreb z logo

Przeglądając strony firm zajmujących się nadrukami na gadżetach promocyjnych błyskawicznie zauważymy, że pod frazą “torba” kryje się kilka artykułów. Są to głównie torby na zakupy – chyba najpopularniejszy i bardzo przydatny gadżet reklamowy. Nadruk logotypu lub nazwy imprezy na bawełnianych, jutowych oraz płóciennych torbach na ramię po prostu dobrze wygląda i jest na tyle wytrzymały, żeby długo utrzymywać się na materiale. Dodatkową zaletą takich toreb jest ich koszt. W zależności od nakładu zamówienia i rodzaju torby, cena w większości wypadków rozpoczyna się od kilku złotych za jedną sztukę. Logotypy wykonuje się także na torbach na notebooka czy torbach termoizolacyjnych i podróżnych. Są to gadżety, które docenią między innymi organizatorzy prestiżowych sympozjów oraz wykładów. Naturalnie, koszt toreb tego typu i wykonania nadruku na nich jest w takich przypadkach zdecydowanie wyższy – dochodzi do kilkudziesięciu złotych.

Co zamówić oprócz toreb z logo?

Podmioty prowadzące akcje promocyjne przeważnie zamawiają więcej niż jeden rodzaj gadżetów. Powinny zatem złożyć zamówienie w hurtowni z gadżetami, która oferuje jeszcze przynajmniej kilkanaście innych produktów promocyjnych do zadruku. Równolegle z torbami z logo firmy warto zdecydować się m.in. na nadruk na plecakach typu worek, ręcznikach bądź pozostałych użytecznych produktach z tkaniny albo dodać do zlecenia o standardowe gadżety reklamowe, jak ołówki, długopisy oraz smycze, które nadal są uwielbiane przez klientów.

Podobne