Custom Publishing
Custom publishing związany jest z wydawaniem różnego rodzaju marketingowych publikacji papierowych. Custom publishing jest związany z kompleksowym podejściem do wydawnictw wielostronnicowych. Zwykle wiąże się to z zaprojektowaniem ulotek, czy nawet całych książek od zera, ale częstokroć agencje wydawnicze decydują się na kontynuację już rozpoczętych zleceń lub też bazowania na makiecie przygotowanej przez klienta.
Custom publishing – o co dokładnie chodzi?
Agencje wydawnicze, które zajmują się custom publishingiem łączą w sobie działania agencji reklamowej, PR-owej, wydawniczej oraz redakcyjnej. Do wydawnictw tego typu zalicza się:
- magazyny tradycyjne (papierowe),
- newslettery,
- e-ziny, czyli magazyny internetowe,
- katalogi różnego rodzaju,
- książki,
Custom publishing – jak wpływa na marketing firmy?
Cele custom publishingu związane są z marketingiem, public relations firmy oraz ogólnopojętym zwiększaniem przewagi konkurencyjnej:
- zwiększenie ilości kontraktów,
- wpływanie na lojalność klientów,
- budowanie i zwiększanie świadomości marki,
- efektywna komunikacji wewnętrznej służącej: informowaniu, motywowaniu, integrowaniu, edukowaniu oraz budowaniu kultury firmowej.
Nasze dane adresowe:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]