custom publishingMarketing, reklama, promocja 

Custom Publishing

Custom publishing związany jest z wydawaniem różnego rodzaju marketingowych publikacji papierowych. Custom publishing jest związany z kompleksowym podejściem do wydawnictw wielostronnicowych. Zwykle wiąże się to z zaprojektowaniem ulotek, czy nawet całych książek od zera, ale częstokroć agencje wydawnicze decydują się na kontynuację już rozpoczętych zleceń lub też bazowania na makiecie przygotowanej przez klienta.

Custom publishing – o co dokładnie chodzi?

Agencje wydawnicze, które zajmują się custom publishingiem łączą w sobie działania agencji reklamowej, PR-owej, wydawniczej oraz redakcyjnej. Do wydawnictw tego typu zalicza się:

  • magazyny tradycyjne (papierowe),
  • newslettery,
  • e-ziny, czyli magazyny internetowe,
  • katalogi różnego rodzaju,
  • książki,

Custom publishing – jak wpływa na marketing firmy?

Cele custom publishingu związane są z marketingiem, public relations firmy oraz ogólnopojętym zwiększaniem przewagi konkurencyjnej:

  • zwiększenie ilości kontraktów,
  • wpływanie na lojalność klientów,
  • budowanie i zwiększanie świadomości marki,
  • efektywna komunikacji wewnętrznej służącej: informowaniu, motywowaniu, integrowaniu, edukowaniu oraz budowaniu kultury firmowej.

Nasze dane adresowe:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków

Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail: [email protected]

Podobne