Budowanie wizerunku w biznesie – wnętrza firmy w Mapach Google
Kliknij tu, jeśli szukasz więcej wiadomości o wnętrzach firmy w okularach od wirtualnej rzeczywistości.
Wnętrza 3D to najlepszy sposób na zaprezentowanie ewentualnym klientom naszej nieruchomości, biura czy powierzchni usługowej, z których zamierzają korzystać. Dla sporej ilości osób opcja obejrzenia takiego pomieszczenia przed skorzystaniem z konkretnej oferty jest ogromnie ważna, a my udostępniając taki wirtualny spacer z modelem 3D, możemy pomóc podjąć im pomyślną dla nas decyzję. Ale czym są wnętrza 3D i spacer wirtualny? Jak można zastosować taką wizualizację do promocji i dlaczego warto to robić? Odpowiedź na te pytania prezentujemy w dalszej części artykułu.
Do czego służy wirtualny spacer z modelem 3D?
Wnętrza 3D to przygotowany w oparciu o kilkanaście zdjęć model 3D danej nieruchomości, który oglądany jest niczym “domek dla lalek”. W tego rodzaju modelu widzimy układ wszystkich lokali, a my możemy go przybliżać, przesuwać oraz zawężać widok do wybranych pomieszczeń. Model jest udostępniany klientom w postaci interaktywnej, dzięki której mają oni dostęp do ogólnej bryły obiektu oraz do wnętrz 3D. Nie licząc przygotowania samego modelu wnętrza 3D, możemy również zdecydować się na interaktywną wersję ze spacerem wirtualnym. To najpopularniejsza opcja. Polega ona na tym, że oprócz przeglądania samego modelu 3D pomieszczeń, przykładowo hotelu lub siedziby firmy, możemy przenieść się pojedynczym kliknięciem myszki do wybranego lokalu, a następnie przystąpić do jego zwiedzania od środka. Wirtualny spacer VR pozwala również przechodzić do sąsiednich wnętrz podobnie w rzeczywistości.
Wirtualny spacer 3D w biznesie – gdzie je opublikować?
Przy użyciu modeli 3D z wirtualnym spacerem jesteśmy w stanie szczegółowo zademonstrować klientom konkretną nieruchomość i jej pomieszczenia. Taką formę reklamy można wykorzystać do zaprezentowania hotelu, warsztatu czy restauracji, jak również po prostu zademonstrować dużemu gronu zainteresowanych wygląd naszego przedsiębiorstwa “od środka”. Wnętrza 3D możemy także użyć, w trakcie sprzedaży budynku, żeby ewentualni nabywcy mieli możliwość rzetelnie zapoznać się z nieruchomością.
Modele 3D wraz ze spacerem wirtualnym opłaca się opracować z wielu powodów. Główny z nich to sposobność umieszczania ich w Google Maps, na naszej stronie firmowej bądź udostępnianie ich w innych zalecanych miejscach. Wirtualny spacer z modelem 3D pozwala efektywniej zachęcić klienta, żeby wybrał nasze usługi . Osoby, które poznają dokładnie nasze przedsiębiorstwo będą darzyć je o wiele większym zaufaniem i odbiorą jako kompetentną markę. Jest to również doskonała metoda na wyróżnienie się na tle rywalizujących z nami podmiotów, bowiem obecnie – pomimo szerokiej dostępności tej technologii – większość firm jej nie stosuje. Model wnętrza 3D można zdobyć w łatwy sposób — należy po prostu zamówić jego przygotowanie u profesjonalnego fotografa.
Nasze dane adresowe:
Daniel Myhal
Rekomendowany Fotograf Google
Mob.: +48 510 750 291
E-mail:
[email protected]