Breloki i smycze z własnym nadrukiem – gadżety na każdą okazję
Praca nad wizerunkiem firmy to trudne zadanie, opierające się na przedsięwzięciach obejmujących rozmaite dziedziny. Jedną z nich jest bez wątpienia dystrybucja gadżetów reklamowych przywołującym asocjacje z konkretną firmą. Te gadżety z elementami identyfikacji wizualnej powinny być w pierwszej kolejności użyteczne – wtedy klienci będą regularnie je wykorzystywać, a w wyniku tego będą lepiej kojarzyć konkretną markę. Dlatego firmy decydujące się na tę formę reklamy chętnie stawiają na takie gadżety jak długopisy, portfele bądź okulary. Znacznym powodzeniem mogą pochwalić się również breloki i smycze z własnym nadrukiem. Czemu warto je zamówić? Do czego najlepiej się sprawdzą?
Smycze z logo nie są znacznym kosztem
Powodów popularności smyczy i breloków z nadrukiem nie trzeba daleko szukać. O ich powodzeniu jako gadżetów wykorzystywanych w marketingu przesądzają głównie ich niewysoka cena za wykonanie, zbliżony do zwykle kilku PLN za jedną sztukę. To sprawia, że bez narażania przedsiębiorstwa na ogromne koszty, można przygotować ich pokaźną ilość. Ma to potężne znaczenie dla przedsiębiorstw, które szykują większe akcje reklamowe, obejmujące między innymi dystrybucję gadżetów setkom osób, przykładowo klientom sklepu lub gościom firmowego stoiska w trakcie giełdy. Smycze z logo są też często nabywane przez korporacje dla zatrudnionych w nich pracowników – umożliwiają komfortowe noszenie identyfikatorów oraz kart służących do otwierania drzwi.
Breloki z nadrukiem mogą być praktycznym gadżetem
A co z brelokami? Głównym powodem, dlaczego przedsiębiorcy entuzjastycznie sięgają po breloki z nadrukiem jest ich niesamowita potężna różnorodność. Pośród nich są zarówno te używane jako element dekoracyjny do kluczy, jak i produkty o większej użyteczności, jak np. metry, poziomice czy otwieracze do butelek.